UAP cere primului ministru sa ia masuri pentru amanarea platilor la intretinere si catre furnizorii de utilitati. Altfel e foarte greu de respectat masura izolarii

Incepand cu data de 16 martie 2020, de la decretarea starii de urgenta in Romania, am asteptat cu totii, cei care ne desfasuram activitatea in domeniul asociatiilor de proprietari, ca sa fim prevazuti in ordonantele militare si sa ni se asigure si noua protectia. Am fost informati dinspre primaria Ploiesti ca se proconizeaza masurile pe care le cerem, dar cerem urgentarea aprobarii si mimplementarii lor. Din pacate, atat noi cei care lucram la sediul UAP, cat mai ales administratorii care interactioneaza direct cu proprietarii de apartamente la incasarea intretinerilor. Conducerile asociatiilor de proprietari sunt si ele afectate, pe langa administratori, mai ales cand efectueaza plati catre furnizori, atunci cand administratorii nu au timpul necesar. Stim ca se poate plati online, dar uitati-va la blocuri si veti observa ca populatia este imbatranita si, cei in varsta nu folosesc internetul, fiind cei mai constiinciosi platitori ai facturilor. Acest lucru intretine un contact direct intre administrator/ presedinte si o persoana in varsta sau una, indiferent de varsta, care nu uziteaza plata prin card bancar.

Citeste si : Se preconizeaza amanarea platii furnizorilor si intretinerii de catre proprietarii de apartamente din asociatii

Prin urmare, astazi, 30.03.2020, am depus online o adresa( vezi facsimil) in atentia primului ministru Ludovic Orban, ministrului de interne Marcel Vela si a secretarului de stat Raed Arafat( acestuia pe facebook) si senatorului Viorel Badea, in care facem referire la protectia pe care o ofera statul italian in domenii similare, tocmai pentru a oferi conditii pentru mentinerea populatiei in izolare, cu scopul reducerii pandemiei si efectelor ei. Avem informatii ca statul italian, a prevazut un act normativ care protejeaza poluatia in sensul in care cerem si noi, pentru a scurta perioada pandemiei. Iata actul normativ italian: https://www.gazzettaufficiale.it/eli/id/2020/0

Sper ca, gradual sau nu, vor fi avute in vedere cat mai repede si solicitarile noastre din 3/17/20G00034/sgadresa mentionata, pentru ca si noi avem nevoie de protectie, nu doar medicala ci si economica.

Program de lucru

Consiliere privind probleme generale ale asociatiilor de proprietari:
Presedinte Eugen CRISTESCU

Luni - Joi
08:30 -14:00
Vineri
09:00 - 11:00
Sâmbătă - Duminică
Închis

Consiliere financiar-contabila
Contabil Mirela LUDU

Luni - Joi
08:30 -14:00
Vineri
09:00 - 11:00
Sâmbătă - Duminică
Închis

Consiliere juridica
Avocat Valentin CIOBANU

Luni - Joi
08:00 - 08:45 și 13:00 - 15:00
Vineri
08:00 - 08:45 și 12:00 - 14:00
Sâmbătă - Duminică
Închis
Copyright 2025 Uniunea Asociațiilor de Proprietari - Prahova