Astazi am fost contactat de o reprezentata a primarului Adrian Dobre, care mi-a transmis ca ” In cel mai scurt timp Guvernul Romaniei va emite o Ordonanta cu privire la amanarea platii facturilor catre furnizorii de utilitati inclusiv amanarea platii cheltuielilor de intretinere de catre proprietari. In momentul publicarii Ordonantei in Monitorul Oficial va anuntam”. Prin urmare, in masura in care Guvernul Romaniei va adopta o astfel de ordonanta, care vine in sprijinul cetatenilor, pentru a-i proteja de COVID-19, in sensul de a nu interactiona unii cu altii, administratorii si casierii vor trebui sa suspende incasarea platilor cash. Deocamdata nu stim care este termenul amanarii, dar pe masura ce vom afla va vom aduce la cunostinta. Sanatatea e mai importanta decat orice pe lumea asta, iar aceasta amanare vine in sprijinul ei. sa speram ca nu va crea probleme cu platile ulterioare amanarii, pe masura cresterii sumelor aferente intretinerii.
In conditiile in care aceasta ordonanta va intra in vigoare, probabil ca activitatea la sediul AUP Prahova va fi suspendata pe perioada instituita de acest act normativ. Va vom tine la curent cu programul de lucru si modul de desfasurare a activitatii. Traim vremuri cu care nu suntem obisnuiti, nu avem exercitiul carantinei si protectiei absolute de un virus. Sa fim increzatori ca vom depasi cu bine aceste vremuri neasteptat de grele.
Pana atunci va sfatuim sa respectati masurile impuse de stat, spalati-va pe maini des, purtati masti de protectie, stati in casa cat puteti de mult, iar cei care va intoarceti din strainatate,
ANUNȚANȚAȚI DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ PRAHOVA, DE LUNI PÂNĂ JOI, ÎNTRE ORELE 8.30-16.30 ȘI VINERI ÎNTRE ORELE 8.30- 14.00, LA NUMERELE DE TELEFON:
– 0244/ 407.776; 0244/ 407.780; 0244/ 407.460; 0244/ 595.402
DUPĂ ORELE DE PROGRAM- TELEFON DE URGENȚĂ: 0745/ 633.707