Noile modele de documente pentru deplasare si recomandarile UAP pentru administratori si proprietari

Noile modele de documente pentru deplasare si recomandarile UAP pentru administratori si proprietari

Avand in vedere starea de urgenta creata de pandemia de COVID-19, in Romania, la fel ca in toate tarile din lume, s-au dispus masuri clare de catre Guvern, prin ordonante militare, care indeamna la izolare. Restrictiile sunt foarte clare in ceea ce priveste persoanele in varsta si indemnul este urmatorul: „Persoanele care au împlinit vârsta de 65 de ani completează doar pentru motivele prevăzute în câmpurile 1-6, deplasarea fiind permisă zilnic doar în intervalul orar 11.00 – 13.00.”

In randul membrilor UAP Prahova, exista administatori care sunt cuprinsi intre aceste varste si sunt nevoiti sa presteze munca pentru asociatiile pe care le administreaza. Cel putin pana cand Guvernul va avea in vedere si aceasta meserie legiferata de Legea 196/2018 sau va avea in vedere prestarea serviciilor in cadrul organizatiilor nonguvernamentale infiintate in baza OG26/2000, administratorii au tot dreptul sa se simta neprotejati. Atat cei in varsta cat si ceilalti.

Asteptam confirmarea informatiei primita dinspre primaria Ploiesti, in sensnul ca se preconizeaza amanarea printr-un act normativ a platilor catre furnizori, precum si a intretinerilor, fapt ce ar duce si la amanarea cenzoratelor si intocmirea listelor de intretinere.

Citeste aici: Se preconizeaza amanarea platii furnizorilor si intretinerii de catre proprietarii de apartamente din asociatii

Pana atunci, Guvernul a pus la dispozitia tuturor cetatenilor romani modele de Adverinte Permanente si Declaratii pe Proprie Raspundere, mult mai bine gandite ca primele aparute pe site-ul Guvernului.

Indemnam administratorii, indiferent de varste, sa se protejeze, in sensul sa spele des pe maini cu sapun,sa poarte masti si sa pastreze o distanta de minim 2 metri intre ei si proprietarii cu care interactioneaza.

Deplasarea de la o asociatie la alta se face in baza Adeverintelor Permanente semnate de presedintii asociatiilor de proprietari. Din pacate, pana cand si daca se va emite actul normativ preconizat pentru amanarea platii furnizorilor si a intretinerilor, va trebui sa desfasuram activitatea de administrare a asociatiilor de proprietari. Recomandam,totusi, reducerea programului de incasari, banii sa fie dati de catre proprietari pentru plata intretinerii in plicuri, iar administratorii sa foloseasca neaparat manusi pentru incasarea banilor. Pe masura ce vom avea vesti despre reglementarile cu privire la activitatea de administratorilor de condominii, in sensul amanrilor mentionate, va vom comunica recomandarile noastre.

Va punem la dispozitie pentru descarcare dand click pe ele, urmatoarele:
Adeverinta permanenta (1)

Declaratie pe propria raspundere (1)

ANUNT de pus pe scarile asociatiilor afiliate UAP, pentru informarea cetătenilor: anunt UAP CORONAvirus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

Uniunea Asociațiilor de Proprietari Prahova a depus cererea de chemare în judecată pentru suspendarea și anularea Hotărârii Consiliului Local Ploiești nr. 666/2024

Ploiești, 30 decembrie 2024 – Uniunea Asociațiilor de Proprietari Prahova (UAP Prahova), reprezentată legal de președintele Eugen-Costin Cristescu, a depus ...

##################################################### #####################################################