Din păcate, se adeverește ce susținem de două luni. Cu tot respectul pentru el, acest operator nu are capacitatea de a susține pe o perioada de 15 ani acest serviciu. Notificările exceptează doar zonele racordate la centralele termice CT 23 August și CT Bucov, restul Ploieștiului fiind afectat pe o perioada determinată de lipsa apei calde. Lucrările de reparare invocate în notificare trebuiau începute imediat după semnarea contractului pe 9 mai, dacă se știa că există probleme la Cazanul de Apă Fierbine 2( CAF2), nu după două luni.
Uniunea Asociatilor de Proprietari Prahova a semnalat de mult timp ca noul operator nu are licenta de la ANRE, iar acest lucru nu-i permite sa desfășoare activitatea în mod legal. Deja s-au emis facturi, culmea, în baza contractelor cu vechiul operator, pentru că deși e de două luni în Ploiești, nu a încheiat niciun contract în nume propriu cu utilizatorii casnici. Sunt multe nereguli și organele abilitate ar trebui să se sesizeze din oficiu.
Ar trebui decretată stare de urgență, atribuirea directă a contractului pe perioada organizării unei licitații conform legii. Să nu uităm că prețul în Ploiești nu poate fi altul decât 362,58 lei fără TVA, pentru că HCL 60/ 2022, prin care a fost majorat este suspendată în instanță. Iarna se apropie cu pași repezi și situația termiei este neclară. Ploieștiul nu a fost niciodată în această situație și trag acest semnal de alarmă față de autoritățile locale și județene, pentru a se actiona rapid. Să nu rămânem și fără căldură in sezonul rece așa cum vom rămâne fără apă caldă din august, când sper să nu fie temperaturile de acum.