Veolia si APA NOVA ne-au trimis programul de lucru solicitat inca de duminica de UAP Prahova. Asteptam si programul Rosal

Veolia si APA NOVA ne-au trimis programul de lucru solicitat inca de duminica de UAP Prahova. Asteptam si programul Rosal

In cursul zilei de duminica 15 martie 2020, presedintele UAP Prahova, Eugen Cristescu a avut discutii cu conducerile opreratorilor de servicii pentru a stii care este planuri de masuri pentru starea de urgenta in care Romania se afla. Am trimis fiecarui director cate un email in care a solicitat planul de masuri dar si rugamintea ca, avanad in vedere starea de urgenta, in cazul unor intarzieri la plata a asociatiilor de proprietari sa nu se aplice penalitati. Mai jos aveti raspunsurile primite de la APA NOVA si SC Veolia Energie Prahova SRL.
Domnule Presedinte,
Referitor la e-mailul dumneavoastra, dorim sa va aducem la cunostinta urmatoarele:
Urmare decretarii starii de urgenta pe teritoriul Romaniei menita sa previna raspandirea noului coronavirus (COVID-19), Apa Nova Ploiesti a luat decizia de a suspenda temporar activitatea Biroului de Relatii Clienti si audientele, incepand cu data de 16.03.2020.
Astfel, pentru orice solicitare sau sesizare cu privire la serviciul de alimentare cu apa si de canalizare, Apa Nova Ploiesti recomanda clientilor, si totodata îi incurajeaza, sa utilizeze canalele alternative de comunicare la distanta:
– prin apelarea Centrului de Apel, 24 din ore din 24, 7 zile din 7, la numerele de telefon 0800 800 923 – apel gratuit din reteaua Telekom Romania si 0244 407 630 – apel taxabil din alte retele de telefonie fixa si mobila sau,
– prin transmiterea unui mesaj pe adresa de email clienti@apanova-ploiesti.ro sau in rubrica special creata pe site (www.apanova-ploiesti.ro), sectiunea Contact.
Casieriile Apa Nova Ploiesti, din strada Bobalna nr. 10, raman deschise si functioneaza in program normal de lucru (de luni pana vineri intre orele 07:30 si 19:00, si respectiv sambata, intre orele 09:00 si 13:30).
In ceea ce priveste propunerea dumneavoastra de a nu se aplica penalitati in cazul prelungirii perioadei de izolare, va informam ca Apa Nova Ploiesti nu a luat o hotarare in acest sens. Conform prevederilor legale in vigoare, scadenta pentru achitarea facturilor reprezentand contravaloarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare este de 15 zile de la data emiterii acestora insa, clientii mai dispun de un termen de gratie de 30 de zile de la data scadentei (adica 45 de zile de la data emiterii facturilor), perioada in care nu se calculeaza penalitati de intarziere.
De asemenea, recomandam clientilor nostri sa utilizeze si celelalte modalitati de plata puse la dispozitia acestora, in afara de casieriile societatii. Modalitatile de plata sunt mentionate pe prima pagina a facturii.
In speranta ca am raspuns solicitarii dumneavoastra, va doresc o seara buna.
Cu stima,
Nicolae CERNAT

Director Comercial
Mai jos aveti raspunsul primit de la d-ul director al SC Veolia Energie Prahova SRL si asteptam in continuare raspunsul de la SC Rosal Grup SRL…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

Avocatul Poporului nu a raspuns la petitia cu privire la sesizarea CCR in legatura cu obligativitatea montarii repartitoarelor. UAP Prahova a actionat institutia in instanta

Obligativitatea montarii repartitoarelor este o problema care perturba activitatea in asociatiile de proprietari. Prin legea 196/2021 au fost modificate prevederile...

##################################################### #####################################################