Cerintele pentru ocuparea acestui post sunt urmatoarele:
Cunostinte de contabilitate primara
Experienta minima de 3 ani
Absolvent de studii medii sau superioare
Cunostinte bune de PC (word, excel)
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa.
Descrierea jobului:
Descrierea jobului:
1. Verifica lunar listele de plata a cotelor de contributie cu titlu de cheltuieli de intretinere si modul de repartizare conform facturilor emise de furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii;
2. Verificarea registrului de casa si a chitantierelor in baza carora se incaseaza cheltuielile de intretinere de la membrii asociatiei de proprietari lunar;
3. Va intocmi situatia elementelor de activ si pasiv,conform OMFP 3103/2017 privind aprobarea Reglementarilor contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial;
Beneficii
Salariu motivant cu posiblitatea de crestere in functie de rezultate
Oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica
Programul de lucru
Se lucreaza de luni pana joi de la 8:00 – 16:30 si vineri 8:00-14.00
Persoanele interesate de ocuparea postului vor depune CV-ul la sediul UAP Prahova din Ploiesti, str G-ral Vasile nr 1, pana pe data de 31.10.2018.
Candidatii care indeplinesc cerintele postului vor fi contactati ulterior.
Relatii la telefon 0344.801.355/0344.801.354
Candidatii care indeplinesc cerintele postului vor fi contactati ulterior.
Relatii la telefon 0344.801.355/0344.801.354