La sfarsitul lunii octombrie, Uniunea Asociatiilor de Proprietari Prahova a solicitat primarului Andrei Volosevici un punct de vedere referitor la acordarea atestatelor de administratori de condominii prin Hotarare de Consiliu Local, conform legii 196/2018. Desi sute de administratori au absolvit cursurile, iar termenul de la care nu mai pot desfasura activitatea fara atestate este foarte aproape, respectiv 1 ianuarie 2021, nici pana la aceasta nu le-au fost eliberate atestatele. Prin urmare, UAP Prahova a depus la registratura primariei o adresa prin care a solicitat rezolvarea cat mai rapida a situatiei mentionate, pentru ca administorii sa nu fie penalizati in viitor din cauze care nu tin de ei, ci chiar de Consiliul Local Ploiesti si primarul in exercitiu.
Raspunsul primit ne-a lamurit si exista speranta ca la sedinta de consiliu local de la sfarsitul acestei luni, deoarece HCL cu pricina a fost supusa dezbaterii publice pe site-ul primariei, sa fie nominalizati administratorii care au depus documentele pentru atestare. In cazul in care administratorii care isi desfasoara activitatea la asociatiile afililate nu vor dobandi in timp util atestatele sau vor fi penalizati abuziv din cauza acestei neatestari de catre municipalitate, ne rezervam dreptul de a apara in instanta interesele acestora.
DE RETINUT: Pentru a primi atestatul de la primarie, in baza viitoarei Hotarari de Consiliu Local trebuie ca administratorii care au absolvit cursul de administratori de condomenii sa depuna urmatoarele documente, de urgenta, la registratura primariei Ploiesti:
Cerere catre primar in care se solicita aprobarea dosarului pentru atestare( avem un model tip de cerere la UAP Prahova)
Copii C.I/B.I
Certificatul de calificare profesionala
Cazierul judiciar
Cazier fiscal
Iata mai jos raspunsul primariei: