Noutăţile legislative fiscale vor fi prezentate la Ploieşti

Miercuri, 27 martie 2019, începând cu ora 10:00, în sala de şedinţe etaj II de la sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Prahova, strada Aurel Vlaicu nr. 22,  contribuabilii pot solicita şi primi clarificări şi îndrumări referitoare la: calendarul obligaţiilor fiscale declarative şi de plată, noutăţi legislative, serviciile electronice oferite de A.N.A.F. şi avantajele utilizării acestora – SPV (spaţiu privat virtual), situaţii financiare anuale, schema de ajutor de stat instituită de H.G. nr. 807/ 2014 cu modificările şi completările ulterioare prevăzute de H.G. nr. 476/ 2018.

Contribuabilii interesaţi să participe la întâlnire se pot programa prin intermediul „Formularului de contact” de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, accesând următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând Categoria „Asistenţă în domeniul fiscal”, Subcategoria „Întâlniri cu contribuabilii”, iar prin accesarea link-ului https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/ Informatii_R/intalniri.htm., pot afla şi alte informaţii cu privire la întâlnirile organizate periodic de către instutuţia noastră, precum şi subiectele puse în dezbatere.

 

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Prahova

 

 

Program de lucru

Consiliere privind probleme generale ale asociatiilor de proprietari:
Presedinte Eugen CRISTESCU

Luni - Joi
08:30 -14:00
Vineri
09:00 - 11:00
Sâmbătă - Duminică
Închis

Consiliere financiar-contabila
Contabil Mirela LUDU

Luni - Joi
08:30 -14:00
Vineri
09:00 - 11:00
Sâmbătă - Duminică
Închis

Consiliere juridica
Avocat Valentin CIOBANU

Luni - Joi
08:00 - 08:45 și 13:00 - 15:00
Vineri
08:00 - 08:45 și 12:00 - 14:00
Sâmbătă - Duminică
Închis
Copyright 2025 Uniunea Asociațiilor de Proprietari - Prahova