La ghiseele ANAF se lucreaza normal, inca

La ghiseele ANAF se lucreaza normal, inca

Din discuțiile pe care le-am avut cu reprezentantul ANAF pe relatii cu mass-media, d-ul Dumitru Bejenariu, am aflat că programul de lucru al ANAF Prahova este cel normal, deocamdata. Acesta ne-a spus că institutia pe care o reprezinta recomanda contribuabililor sa foloseasca mediul on line pentru declaratiile fiscale si sa evite pe cat posibil modul de plata la ghiseele institutiei.

Noi le recomandam membrilor nostri sa vina la sediu pentru a ridica foile de varsamant si a plati cat mai repede sumele aferente, pentru a evita cat mai mult deplasarile in perioada urmatoare. Intervalul orar in care sediul UAP PRahova este functional este zilnic, in intervalul orar 09.00- 13.00.

Citeste si materialul urmator pentru a afla programul de lucru al UAP Prahova si ce deczii a luat ANAF cu privire la termenele de depunere pentru declaratiile fiscale : UAP își reia activitatea pe 18 martie. ANAF a prelungit termenul de depunere al declarațiilor fiscale

Recomandam membrilor nostri sa se protejeze cu masti si manusi si sa evite contactele cu alte persoane cat de mult se poate, iar daca nu se poate sa pastreze o distanta de 2 metri fata de persoanele cu care interactioneaza. Ca mod de lucru intre membri UAP Prahova si angajati va recomandam cele de mai jos:

Avand in vedere : Hotărârea CSAT nr. 30/2020 privind necesitatea instituirii stării de urgență și planul de acțiune la instituirea stării de urgență;

                        Decretul presedintelui Romaniei prin care se instituie starea de urgență pe întreg teritoriul României, pe o durată de 30 de zile.

Prevederile art. 118 din Legea nr. 53/2003-Codul muncii,

Luând act de evoluția situației epidemiologice pe teritoriul României și de evaluarea riscului de sănătate publică pentru perioada imediat următoare, care indică o creștere masivă a numărului de persoane infectate cu coronavirusul SARS-CoV-2

Incepand cu data de 18.03.2020 :

  • Programul de lucru al salariatilor UAP Prahova se va desfasura zilnic in intervalul orar 09:00-13:00;
  • Este limitat accesul in cadrul sediului UAP Prahova la 2 persoane in acelasi timp, astfel incat sa se evite crearea de cozi/aglomeratie, stabilindu-se totodata o distanta de cel putin 2 metri intre persoane si salariatii UAP Prahova;
  • Persoanele care vor avea acces in sediul UAP Prahova vor purta obligatoriu masti de protectie si manusi de protectie;
  • Va rugam sa evitati deplasarile si sa va prezentati la sediul UAP Prahova in vederea solutionarii problemelor urgente, care nu sufera amanare;
  • va rugam sa aveti in vedere faptul ca termenul pentru depunerea declaratiilor fiscale a fost prelungit de la 25 martie la 25 aprilie 2020;
  • pentru orice informatii va solicitam sa contactati salariatii UAP telefonic sau prin email, evitand deplasarile inutile si expunerea dvs si a salariatilor unitatii noastre.
  • Listele de intretinere depuse in vederea verificarii la unitatea noastra vor fi afisate astfel cum au fost intocmite, urmand ca in perioada urmatoare eventualele nereguli sa fie corectate

VA RUGAM SA NE RESPECTATI SANATATEA ASA CUM SI NOI O RESPECTAM PE A DUMNEAVOASTRA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

Uniunea Asociațiilor de Proprietari Prahova a depus cererea de chemare în judecată pentru suspendarea și anularea Hotărârii Consiliului Local Ploiești nr. 666/2024

Ploiești, 30 decembrie 2024 – Uniunea Asociațiilor de Proprietari Prahova (UAP Prahova), reprezentată legal de președintele Eugen-Costin Cristescu, a depus ...

##################################################### #####################################################