
Din discuțiile pe care le-am avut cu reprezentantul ANAF pe relatii cu mass-media, d-ul Dumitru Bejenariu, am aflat că programul de lucru al ANAF Prahova este cel normal, deocamdata. Acesta ne-a spus că institutia pe care o reprezinta recomanda contribuabililor sa foloseasca mediul on line pentru declaratiile fiscale si sa evite pe cat posibil modul de plata la ghiseele institutiei.
Noi le recomandam membrilor nostri sa vina la sediu pentru a ridica foile de varsamant si a plati cat mai repede sumele aferente, pentru a evita cat mai mult deplasarile in perioada urmatoare. Intervalul orar in care sediul UAP PRahova este functional este zilnic, in intervalul orar 09.00- 13.00.
Citeste si materialul urmator pentru a afla programul de lucru al UAP Prahova si ce deczii a luat ANAF cu privire la termenele de depunere pentru declaratiile fiscale : UAP își reia activitatea pe 18 martie. ANAF a prelungit termenul de depunere al declarațiilor fiscale
Recomandam membrilor nostri sa se protejeze cu masti si manusi si sa evite contactele cu alte persoane cat de mult se poate, iar daca nu se poate sa pastreze o distanta de 2 metri fata de persoanele cu care interactioneaza. Ca mod de lucru intre membri UAP Prahova si angajati va recomandam cele de mai jos:
Avand in vedere : Hotărârea CSAT nr. 30/2020 privind necesitatea instituirii stării de urgență și planul de acțiune la instituirea stării de urgență;
Decretul presedintelui Romaniei prin care se instituie starea de urgență pe întreg teritoriul României, pe o durată de 30 de zile.
Prevederile art. 118 din Legea nr. 53/2003-Codul muncii,
Luând act de evoluția situației epidemiologice pe teritoriul României și de evaluarea riscului de sănătate publică pentru perioada imediat următoare, care indică o creștere masivă a numărului de persoane infectate cu coronavirusul SARS-CoV-2
Incepand cu data de 18.03.2020 :
VA RUGAM SA NE RESPECTATI SANATATEA ASA CUM SI NOI O RESPECTAM PE A DUMNEAVOASTRA