Astazi, in jurul orelor 11.00, UAP Prahova a depus o notificare la sediul SC Termo Ploiesti SRL din Brazi, iar numarul acesteia este 649/07.11.2022. In aceasta notificare s-a solicitat ca in regim de urgenta, mai exact in 48 de ore, sa se infiinteze un call center care sa functioneze non stop sau cel putin la doua schimburi, pentru ca populatia sa aiba unde sa se adreseze, unde sa aduca la cunostinta problemele cu care se confrunta.
Eugen Cristescu, presedintele UAP Prahova a discutat cu directorul demisionar Vasile Ionescu si cu directorul comercial Sorin Nicolae, despre aceasta problema si despre importanta rezolvarii ei in regim de urgenta. Acesta din urma a spus textual: „facem tot posibilul sa rezolvam in cel mai scurt timp”. Asa cum i s-a cmunicat si fata in fata, reluam ce a spus presedintele UAP Prahova si anume ca a trecut aproape o luna de zile de cand functioneaza societatea, iar aceste 48 de ore reprezinta termenul limita pentru infiintarea unui call center. In cazul in care in acest interval nus e va fi rezolvat problema, atunci UAP Prahova isi rezerva dreptul de a actiona in instanta operatorul de termie si a sesiza Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului.
In alte ordine de idei s-a mai purtat o discutie pe tema contractelor dintre SC Termo Ploiesti si asociatiile de proprietari. UAP Prahova asteapta forma finala a acestor documente pentru a le transmite asociatiilor afiliate, pentru ca in cel mai scurt timp sa fie completate si puse la dispozitia operatorului de termie pentru a se putea factura serviciile de apa calda si caldura.
Am avut multa intelegere, e un volum de munca mare, dar ceea ce am solicitat sunt lucruri simple, dar foarte necesare. Sa speram ca ne-am facut intelesi si totul se va rezolva la timp.