Astăzi, 15 ianuarie 2020, la sediul primăriei, la solicitarea d-ului Viceprimar Cristian Ganea si a d-ului consilier Gheorghe Andrei, a avut loc o intalnire cu presedintele Uniunii Asociatiilor de Proprietari Prahova, pentru clarificarea unor situatii create de HCL 521/2019, privind reglumanetul pentru parcari si pentru crearea normelor de aplicare.
La această întâlnire au mai participat viceprimarul George Pana, dul Alin Dănilă, director gen. SGU Ploiești, Cristinel Șchiopu, dir. adj. SGU, dna Anabel Mantoiu, șef serviciu Juridic Contencios din cadrul SGU Ploiesti si dna Carmen Radu, dir. Direcția de Patrimoniu.
In urma discutiilor s-a stabilit că în prima fază se va trece la inventarierea și stabilirea regimului juridic al terenurilor arondate asociatiilor de Proprietari, urmând ca pe masura finalizării acestei procedurii asociațiile sa fie anunțate de catre SGU, pentru a depune documentațiile aferente obtinerii locurilor de parcare, conform HCL 521/2019. Prin urmare, depunerea documenhtatiilor conform art. 12 din HCL 521/2019 se amana pana la finalizarea acestei proceduri de aflare a statutului juridic al ternurilor arondate asociatiilor, precum si a suprfetelor disponibile pentru parcarile viitoare.
UAP Prahova a depus la registratura primariei, cu nr. 1000/15.01.2020, o adresa cu o serie de 16 propuneri de amendamente la HCL 521/2019, care au fost dezbătute si vor mai fi analizate pentru a modifica si completa actul normativ menționat.
De asemenea, s-a stabilit ca orice propunere a cetatenilor care vine in sprijinul bunei fuctionari a regulamentului de parcare va fi analizata si supusa atentiei Consiliului Local, in perioada urmatoare, pentru ca regulamentul pentru parcari sa devina operabil.